حتی اگر قبلاً فصل های خود را به سمت کمال جلب کرده باشید ، هنوز هم باید قبل از انتشار بخش های مختلف دیگری از کتاب را تهیه کنید - یعنی موضوع جلوی و پشت موضوع.

اگر قبلاً این شرایط را پیدا نکرده اید ، مرعوب نشوید! آنها به سادگی به بخش های اول و آخر کتاب شما مراجعه می کنند: بیت هایی که باعث می شوند آنرا به نظر برسد و "رسمی" به جای صفحات محدود شده تصادفی باشد.

در این پست ، آناتومی یک کتاب را صفر می کنیم ، که شامل چه مؤلفه هایی است که باید در قسمتهای جلویی ، بدن و قسمتهای پشتی آن استفاده کنید. ما همچنین نحوه ایجاد آنها را با استفاده از ابزار قالب بندی رایگان ما ، ویرایشگر کتاب Reedsy ، نشان خواهیم داد تا بتوانید امروز تمام قسمت های کتاب خود را آماده کنید!

قسمت های یک کتاب را از جلد تا جلد # چاپ کردن بیاموزید
برای توییت کلیک کنید
قسمت های کتاب چیست؟
قبل از خواندن ، پیشنهاد می کنیم کتابی را از قفسه خود بیرون بیاورید و آن را باز کنید. به این ترتیب ، شما می توانید دنبال کنید و به صورت دست اول مشاهده کنید که چگونه ماده جلویی و مواد پشتی چیده شده است! اکنون ، به قسمت هایی از کتاب خود می پردازیم و به چه ترتیب ای باید ظاهر شوند - البته که لازم نیست همه عناصر ذکر شده ، تنها عناصر مربوط به شما را در بر گیرید.

1. ماده جلو
ماده مقابل از یک کتاب شامل آن بسیار صفحات اول: صفحه عنوان، صفحه کپی رایت، فهرست مطالب، و غیره همچنین ممکن است یک مقدمه توسط نویسنده و یا یک مقدمه توسط کسی که با کار خود آشنا باشد.

گرچه بسیاری از خوانندگان دقیقاً از آن پرش می کنند ، اما این مقاله حاوی اطلاعات بسیار مهمی در مورد نویسنده و ناشر کتاب است. و برای کسانی که آن را می خوانند ، ماده جلوه ای اولین برداشت خود را ایجاد می کند ، بنابراین مطمئن شوید که آن را به درستی دریافت کرده اید!

ماده جلو شامل موارد زیر است:
صفحه عنوان - عنوان کامل و نام نویسنده همانطور که در جلد آنها ظاهر می شود.

Frontispiece - تصویر تزئینی یا عکسی که در صفحه کنار صفحه عنوان ظاهر می شود. به طور معمول می رود در سمت چپ، که در اینجا دیده می شود .

تمجیدها - به نقل از داوران و نشریات محترم در ستایش کتاب. این ستایش اغلب در پشت جلد و همچنین به نظر می رسد.

صفحه کپی رایت - "colophon" نیز خوانده می شود ، این شامل اطلاعات فنی در مورد حق چاپ ، تاریخ چاپ ، انواع صفحه ، ISBN ، و همچنین ناشر و چاپگر شما می باشد. معمولا در پشت صفحه عنوان به نظر می رسد.

صفحه اختصاصی - صفحه ای که نویسنده از آن شخص یا افرادی که کتاب خود را به آنها اختصاص داده اند ، نام می برد و چرا. این به طور معمول بعد از صفحه کپی رایت می آید.

فهرست مطالب - لیستی از عناوین فصل و شماره صفحه از کجا شروع می شود. در جدول مطالب (به اختصار ToC) باید کلیه بخش های اصلی پیروی از آن ، اعم از بدن و مواد پشتی ذکر شود.

Epigraph - نقل قول یا گزیده ای که حاکی از موضوع کتاب است . این را می توان از یک کتاب دیگر ، یک شعر ، یک ترانه یا تقریباً هر منبع دریافت کرد. معمولاً بلافاصله قبل از فصل اول می آید.

مقدمه - مقدمه ای که توسط نویسنده نوشته شده است که مربوط به چگونگی به وجود آمدن کتاب است ، یا زمینه ای را برای نسخه فعلی فراهم می کند.

پیشگفتار - مقدمه ای که توسط شخص دیگری ، معمولاً دوست ، عضو خانواده یا محقق آثار نویسنده نوشته شده است.

2. بدن
بدن متن اصلی که بین ماده جلو و عقب می رود ماده: از یک کتاب خیلی واضح است. برای خوانندگان و نویسندگان به طور یکسان ، این جایی است که جادو اتفاق می افتد - اما فقط محتوای مهم نیست بلکه همچنین چگونگی ترتیب آن است. نگران نباشید ، ما به شما نشان خواهیم داد چگونه!

بدن شامل موارد زیر است:
مقدمه (برای داستان) - بخشی درست قبل از شروع داستان اصلی که صحنه را تنظیم می کند و خواننده را درگیر می کند. در حقیقت ، بسیاری از پیش نویس ها حاوی رویدادهای جذاب هستند که فقط بعداً در داستان مورد بحث قرار می گیرند.

مقدمه (برای غیر داستانی) - چند صفحه که خواننده را به سمت موضوع سوژه می اندازد. مقدمه به وقایع اولیه یا اطلاعات مربوط به روایت اصلی می پردازد ، بنابراین خواننده قبل از شروع ، دارای یک پایه محکم است.

تفاوت بین پیشگفتار و مقدمه چیست؟ یک مقدمه برای نویسنده شخصی است و بحث می کند که چرا آنها کتاب را نوشتند و روند آنها چیست. مقدمه مستقیماً به موضوع مربوط می شود و واقعاً چیزهایی را شروع می کند - به همین دلیل است که بخشی از بدن است ، نه ماده جلوی.

فصل ها - هر کتاب تنها دارای فصل ها یا حداقل بخش هایی است که در آن روایت تقسیم می شود. این فصل ها ممکن است توسط یک فصل مشخص نشوند ، یا در یک ToC ظاهر شوند. برخی از نویسندگان فصل های جدید را فقط با استفاده از صفحات صفحه شروع می کنند. اما اگر از چیزی برای شکاف مطالب خود استفاده نکنید ، خوانندگان شما خوشحال نخواهند شد. (همچنین اگر مطمئن نیستید که فصلهای شما چه مدت باید باشد ، این پست را در این موضوع بررسی کنید!)

Epilogue (برای داستان) - صحنه ای که داستان را به شکلی رضایت بخش پیچیده می کند ، که اغلب در آینده اتفاق می افتد . از طرف دیگر ، اگر کتاب های بیشتری در این مجموعه بیاید ، ممکن است این سریال سوالات جدیدی را مطرح کند یا اینکه درباره کتاب بعدی چه اتفاقی می افتد.

نتیجه گیری (برای غیر داستانی) - بخشی که خلاصه ای از ایده ها و مفاهیم اصلی متن است. نتیجه گیری های جداگانه برچسب خورده در کتاب های غیر داستانی کمتر متداول می شوند ، زیرا بیشتر آنها حاکی از نتیجه گیری در فصل آخر هستند ، اما پایان نامه های دانشگاهی هنوز هم می توانند به این شکل قالب بندی شوند.

پس از کلمه - هر یادداشت نهایی دیگر در مورد کتاب. می تواند توسط نویسنده یا توسط شخصی که آنها را می شناسند نوشته شود.

Postscript - یک توضیح نهایی مختصر پس از پایان روایت ، معمولاً فقط یک جمله یا دو جمله است (مثلاً "متی در سال 1807 در دریا درگذشت ، اما خاطره اش زنده می ماند").

ماده جلوی ، بدن و مواد پشتی: در آناتومی یک کتاب تحصیل کنید.
برای توییت کلیک کنید
3. موضوع پشت
ماده تماس (همچنین به عنوان "پایان ماده" شناخته می شود) - در پشت یک کتاب یافت مواد - شما آن را حدس زده است. نویسندگان از مطالب پشتیبان خود برای ارائه مطالب و اطلاعات بیشتر در مورد داستان به خوانندگان استفاده می کنند ، هرچند موضوع پشت نیز می تواند بسیار ساده باشد: گاهی اوقات فقط ذکر سریع وب سایت نویسنده یا یادداشتی از ناشر.

ماده پشتی شامل موارد زیر است:
تقدیرنامه ها - بخشی برای قدردانی و تشکر از همه کسانی که در ایجاد کتاب کمک کرده اند. این ممکن است عامل نویسنده و ویراستار (بازدید کنندگان) ، دوستان و خانواده نزدیک آنها و سایر منابع الهام بخش باشد. تأییدها به طور معمول بلافاصله بعد از آخرین فصل ظاهر می شوند.

درباره نویسنده - این جایی است که نویسنده خلاصه ای از کار ، تحصیلات و زندگی شخصی قبلی خود را ارائه می دهد (به عنوان مثال "او در نیویورک به همراه همسر و دو دانمارکی بزرگ زندگی می کند"). اگر در حال حاضر شما می دانید که چه چیزی را برای زندگی نامه نویسنده خود قرار دهید ، این چگونگی کمک به شما ممکن است !

مجوزهای حق چاپ - اگر نویسنده بدنبال مجوز برای تکثیر اشعار آهنگ ، آثار هنری یا گزیده هایی از کتابهای دیگر است ، باید به آنها در اینجا نسبت داده شود (ممکن است در جلوی مقاله نیز ظاهر شود).

سؤالات بحث و گفتگو - سؤالات فکر کننده و سؤالاتی درباره کتاب ، در نظر گرفته شده برای استفاده در یک زمینه دانشگاهی یا برای کتاب های کتاب.

ضمیمه یا ضمیمه (غیر داستانی) - جزئیات اضافی یا اطلاعات به روز شده مربوط به کتاب ، به ویژه اگر نسخه جدیدتری باشد.

کرونولوژیا یا جدول زمانی (غیرداستانی) - فهرست وقایع به ترتیب، که ممکن است مفید برای خواننده، به خصوص اگر روایت ارائه شده است خارج از دستور. گاهشناسی گاه بخشی از پیوست است.

Endnotes - یادداشتهای تکمیلی که مربوط به قسمتهای خاصی از متن است و در متن توسط متن نوشته شده است. تقریباً همیشه در داستان نویسی استفاده می شود ، اما گهگاهی در داستان های تجربی / کمدی نیز مانند Infinite Jest یافت می شود.

واژه نامه - تعاریف کلمات یا عناصر دیگری که در متن ظاهر می شوند. در آثار داستانی ، واژه نامه ممکن است حاوی مطالب مربوط به شخصیت ها یا تنظیمات فردی باشد. واژه نامه معمولاً به ترتیب حروف الفبا ظاهر می شود.

فهرست - لیستی از اصطلاحات یا اصطلاحات ویژه بکار رفته در کتاب ، به همراه صفحاتی که در آن ظاهر می شوند ، بنابراین خواننده می تواند آنها را به راحتی پیدا کند. این شاخص نیز معمولاً به ترتیب حروف الفبا است.

کتابشناسی / لیست مرجع - تفکیک جامع منابع ذکر شده در کار. کتابشناسی شما باید یک کتابچه راهنمای سبک را دنبال کند - خوشبختانه ، با استفاده از ابزارهای رایگان مانند Easybib ، ساختن آن آسان است. توجه داشته باشید که این یک لیست رسمی از استنادها است ، نه یک لیست خواندن جایزه در مورد شما. که در پسوند یا پیوست قرار می گیرد.

جامعه
برای قالب بندی کتاب خود یک حرفه ای بدست آورید
طراحان حرفه ای Reedsy می توانند کتابهای شما را به گونه ای که در لیست پرفروش ها قرار دارند ، جلوه دهند. به صورت رایگان ثبت نام کنید و امروز با آنها ملاقات کنید.

Enter your email address
بیشتر بدانید که چگونه Reedsy می تواند به شما در تهیه کتاب زیبا کمک کند.

INFOGRAPHIC: بخش هایی از یک کتاب
برای قرار دادن کتاب خود به یک مرجع دستی نیاز دارید؟ دیگر نگاه نکنید: این اینفوگرافیک ضروری ترین قسمت های یک کتاب را به ترتیب فهرست می کند ، و هدف هر بخش را روشن می کند ، بنابراین شما دقیقاً می دانید که چه مواردی را شامل شود! به سادگی کلیک راست کرده و "ذخیره تصویر" را برای بارگیری کنید.

بخش هایی از یک کتاب

نحوه ساخت قسمت هایی از یک کتاب با استفاده از ویرایشگر کتاب Reedsy
پس از خواندن این لیست بسیار طولانی از عناصری که کتاب شما می تواند شامل آن باشد ، در اینجا می توان به مواردی از این دست پرداخت: ابزار رایگان که جمع آوری تمام قسمت های کتاب شما را آسان می کند. ما البته در مورد ویراستار کتاب Reedsy صحبت می کنیم  ! در اینجا چگونه کار می کند ...

ایجاد Front Front با ویرایشگر کتاب Reedsy
ماده جلو هر زمان که شخصی با استفاده از ویرایشگر کتاب جدیدی ایجاد کند ، به طور خودکار صفحات زیر را تولید می کند: عنوان ، حق چاپ ، اختصاص ، و فهرست مطالب. می توانید هر زمان که می خواهید این قسمت ها را از صفحه "تنظیمات کتاب" پروژه خود تنظیم کنید. اگر فراموش نکنید که آنها را پر کنید ، ویرایشگر قبل از صادر کردن کتاب نهایی خود ، دوباره به شما یادآوری می کند.

برای درج یک پیش شماره ، پیشگفتار یا هر صفحه مهم دیگری ، فقط یک فصل جدید در ویرایشگر ایجاد کرده و آن را به قسمت جلوی متری پروژه خود بکشید.

ماده برگشتی با شروع یک پروژه جدید ، ویرایشگر همچنین به طور خودکار صفحات endnot را ایجاد می کند که می توانید هر صفحه مورد نیاز را به آن اضافه کنید. مطمئناً می توانید برای هر صفحه عنوان جدیدی اضافه کنید ، بنابراین تأییدیه های خود را با ضمائم خود آمیخته نمی کنید!

امیدوارم این اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در ساخت کتاب خود کمک کنید. اگر می خواهید در مورد چگونگی تبدیل عنوان خود به EPUB ، MOBI یا یک فایل PDF اطلاعات بیشتری کسب کنید ، پست ما را در مورد چگونگی ساخت کتاب بررسی کنید!